Sivun näyttöjä yhteensä

5.4.2014

Askartelua

Sairausloma oli ja meni ja viime aikoina olen nukkunut kohtuullisen hyvin. Väsymys ei siis kiusaa enää siinä määrin kuin aiemmin ja olen saanut kaikin puolin uutta virtaa elämääni. Näin jälkeen päin ajatellen oli äärimmäisen hyvä, että raahauduin lääkäriin väsymykseni vuoksi. Olin todellakin poikki ja vaarallisen, mahdollisesti jopa masennukseen johtavan polun alkupäässä. Nyt olen hypähtänyt toisenlaiselle polulle ja synkeät ajatukset ja unettomat yöt ovat historiaa!

Paluu työelämään kahden viikon poissaolon jälkeen ei tapahtunut aivan kitkattomasti, koska työkaverini eivät oikein tienneet mitä ajatella sairauslomastani. Pitivätkö he minua ehkä hulluna, mene ja tiedä, mutta vastaanotto ei ollut niin lämmin kuin olisin toivonut. Asiat on nyt kuitenkin selvitetty ja työkuviot ovat muutenkin muuttuneet, koska yksi henkilö tiimistämme sanoi itsensä irti paikkakunnalta muuton vuoksi. Uudet tuulet siis puhaltavat.

Alkuvuosi on mennyt tiukasti remonttien ja sisustuksen parissa, mutta jotain olen sentään ehtinyt askarrellakin. Sairauslomalla luovuus ei oikein kukkinut ja näpertelin aikani kuluksi höpsöjä pyyhekylttejä ja jääkaappimagneetteja puupaloista, mainoksista leikatuista kirjaimista, kiiltokuvista ja decoupe-lakasta.

Tässä pyyhekyltit:
















Ja tässä jääkaappimagneetit:


















Lisäksi olen värkännyt kortteja, jälleen kerran... Tässä kaikki viimeisimmät:































Lisääkin kortteja olisi mukava tehdä... Jostain syystä tämä korttiaskartelu on vaan niin kiehtovaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti