Sivun näyttöjä yhteensä

17.12.2020

Neuleita ja kortteja jälleen

Kovasti on väsymystä ilmassa nyt. Syksy on ollut aika raskas äidin sairastelujen ja pojan ystävän menehtymisen vuoksi. Oli  uurnanlaskutilaisuuskin tuossa viime viikonloppuna. Sydäntä särkevää oli vanhempien suru ja kaipuu. Sanattomaksi se veti.

Joulua siis odotan, valoa ja lämpöä ja yhdessäoloa oman perheen kanssa. Muutamia vapaapäiviä ennen aattoa. Ehkä joulu tulee vielä meillekin, vaikka emme tänä vuonna olekaan jaksaneet satsata valmisteluihin ihan samalla tavoin kuin joskus aiemmin. Neuloa olen silti jaksanut, se on hermolepoa. Serkkuni pienelle poikavauvalle neuloin lahjaksi puuvillalangoista kietaisupaidan ja housut ja ystävälleni sydänsukat. Vauvaneuleiden ohjeet on Novitan lehdestä, numeroa en tietenkään enää muista... Sukat ovat perussukat, jotka olen kuvioinut omin ideoin. Lankana Seitsemän Veljestä.



Laitan tähän loppuun taas kuvia muutamista joulukorteista, joita aiemmin olen tehnyt. Postitetut kortit ovatkin jo päätyneet saajilleen, toivottavasti tuoneet hyvää mieltä tullessaan. Itse olen saanut vasta kaksi joulukorttia. Korttien lähettely ei ole enää niin muodikasta kuin vielä parikymmentä vuotta sitten.







Nukkekoteihinkin (niitä on jo kolme sisustettuna, ajatella... ja yksi iso odottaa vintissä, että sille tulisi tilaa...) olen joulujuttuja laitellut viime vuoden malliin, mutta kuvia en ole jaksanut ottaa. Ehkä jossain vaiheessa sitten. Myös WC:n remontista pitäisi laittaa kuvia, mutta ehkä sitten joulun jälkeen. Kuten sanottu, nyt on väsymystä ilmassa.

Mukavaa joulun odotusta kaikille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti