Sivun näyttöjä yhteensä

5.4.2017

Ompeluhommia

Kevään myötä olen vähän piristynyt ja päätinkin ottaa itseäni niskasta kiinni lukuisten keskeneräisten käsitöiden kanssa. Aion nyt tehdä kaikki keskeneräiset työt loppuun ja toteuttaa myös ideat, joita varten olen jemmannut kaikenkarvaisia materiaaleja.

Aloitin heijastinlinnuista. Ompelin niitä neljä, vaikka ollaankin menossa kohti valoisampaa vuodenaikaa. Tuleehan se syksy sitten taas kuitenkin ja sitten ovat heijastimet taas tarpeen!
 
 


Tein myös loppuun Baby born-nuken vaatteet (paita, pöksyt ja liivihame), joiden ompelun aloitin jo ennen joulua. Vaatteet päätynevät kummitytön käyttöön.


Ompelin nukelle myös peiton tilkkupinnasta, jonka olen joskus kauan sitten ommellut ja jolle en ole keksinyt järkevää käyttöä.

 
 
Laatikon pohjalla lojuneista hirsimökki-blokeista ompelin pussukan, joka on toiselta puolelta puna-ruskean sävyinen ja toiselta puolelta kelta-ruskea-vihreä.


 ´
Yksi kokeiluluontoinen tilkkupinta päätyi myös pussukaksi. Tähän pussukkaan pakkasin tekemäni nukenvaatteet...


Tässä olivat ompelukset tältä erää. Viime päivät olen puuhastellut karkkipaperi-pussukoiden kanssa. Laitan niistä kuvia, kunhan olen saanut niitä valmiiksi useamman. Aineksia on ainakin kymmeneen pussukkaan jo valmistuneiden kahden pussukan lisäksi...

Kyllä nyt pussukkaa pukkaa!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti